شناسایی ۱۰ هزار بیمار سخت درمان در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۰ هزار بیمار سخت درمان در استان ، ۷ هزار بیمار از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

عزیزی در مراسم گرامیداشت بیمه سلامت گفت: برای درمان این تعداد بیمار تاکنون افزون بر۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت تا پایان تیرماه همه بدهی‌های خود را با درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تسویه کرده است، ادامه داد: در ماه‌های مرداد و شهریور نیز یک سری مطالبات وجود دارد که به زودی تسویه می‌شود.

سرپرست بیمه سلامت استان با بیان اینکه یک معاونت پیشگیری در بیمه سلامت ایجاد شده است، گفت: بیمه سلامت به دنبال افزایش خدمات بیمه‌ای به بیماران است که حمایت این بیمه ازخدمات روانشناسی از جمله آنهاست.

فرماندار بویراحمد هم با بیان اینکه بیمه سلامت خدمات مختلفی به قشر‌های مختلف جامعه به خصوص اقشار مستضعف می‌دهد، گفت: مقام معظم رهبری نیز عنوان کردند که بیمار نباید دغدغه سلامت را داشته باشد.

مهدوی افزود: این خدمات در دولت سیزدهم افزایش یافته که امید می‌رود با این اقدامات شاهد توسعه فعالیت‌های بیمه سلامت باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم با بیان اینکه همه مراکز درمانی بیمه سلامت را مد نظر قرار دادند، گفت: با این وضعیت شاهد افزایش خدمات به مردم و کاهش دریافتی‌ها از مردم خواهیم یود.

جاودان سیرت افزود: بیمه سلامت خدمات خوبی به مردم داده که می‌توان به خدمات پیشگیری، ناباروری، بیماران سخت درمان و فیزوترابی اشاره کرد.

در پایان این مراسم از کارکنان، مسئولان بیمارستان‌ها و آزمایشگا‌هایی که با بیمه سلامت همکاری داشتند تجلیل شد.

 در مجموع ۵۲۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.