معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در شهرکرد خبر داد.

دکتر اسفندیار حیدریان اظهار داشت: این آزمون صبح امروز پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، با رقابت ۱۶۳ نفر و با نظارت نمایندگانی از معاونت آموزشی وزارت بهداشت در حوزه امتحانی شهید علم الهدی مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه شهرکرد برگزار گردید.
 
وی گفت: از این تعداد ۵۷ نفر مرد و ۱۰۶ نفر خانم بودند.
 
وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار، این آزمون برای همه کد رشته‌ها در یک روز به صورت کاغذی برگزار شد افزود: داوطلبین در این آزمون در ۳۴ رشته یا مجموعه با هم رقابت کردند.
 
وی ادامه داد: بیشترین تعداد داوطلبین در گروه پرستاری با ۲۰ نفر بود.

 حیدریان اضافه کرد: داوطلبین در رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی برای پذیرش در دوره‌های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون شرکت کردند.
 
حیدریان خاطرنشان کرد: کلید اولیه سؤالات از ساعت ۱۴ یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد و مهلت اعتراض به سؤالات از دوشنبه تا جمعه ۸ تا ۱۲ آبان ماه تعیین شده است.
 
به گفته وی؛ نتایج نهایی این آزمون به صورت سراسری از طریق وبگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار