سردار حسن‌زاده با بیان اینکه آرمان شهید علی‌وردی چشم‌انداز گام دوم انقلاب اسلامی بود، گفت: سال گذشته دشمن بار دیگر در مقابل مردم و انقلاب شکست خورد.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در یادواره بزرگداشت شهید امنیت آرمان علی وردی گفت: در سال گذشته ما شاهد بزرگترین فتنه عظیم جهانی علیه انقلاب اسلامی بودیم، فتنه‌ای که تمام ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای و جهانی استکبار و رژیم فراهم کرده بود برای اینکه تمام ظرفیت‌ها را در یک مقطعی بر علیه نظام اسلامی بکار بگیرد با این خیال که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری را به زانو در بیارد.

او افزود: آنچه اتفاق افتاد عنایت الهی و تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم عزیزمان بود.  آن‌ها تصور می‌کردند حالا که مردم مشکلاتی دارند همراهی می‌کنند، درصورتی که این ملت هوشمند در جهاد کبیر در مقابل دشمنان سربلند بیرون آمدند.

 فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: شهدای امنیت به عبارتی و به درستی مدافع حرم هستند، حاج قاسم عزیز ما فرمود انقلاب اسلامی و ایران اسلامی حرم است.

او گفت: شهید آرمان عزیز ما برای دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب، برای دفاع این قرارگاه سید الشهدا در نهایت شجاعت و غیرت وقتی او را دوره کردند مظلومانه او را به شهادت رساندند با وسایل مختلف چندین نفر او را زیر دست پا گرفتند، او محکم پای اعتقاداتش ایستاد و ما به آرمان می‌گوییم ما هم پای اعتقادات شما می‌ایستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
رو که نیست سنگ پای قزوینه
آخرین اخبار