درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در مرز غزه

برخی مناطق طی شب گذشته شاهد درگیری‌های شدید مبارزان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگری بود که به نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند.

مناطق ساحلی شهر‌های رفح و خان یونس و مناطق شرقی شهر خان یونس و اردوگاه البریج و شهر بیت حانون طی شب گذشته شاهد درگیری‌های شدید مبارزان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگری بود که به نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند.

 بر اساس گزارش‌های منابع فلسطینی، نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در سایه مقابله نیرو‌های مقاومت در نفوذ از طریق دریا به نوار غزه شکست خوردند.

در همین حال، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه نیرو‌های این رژیم یورش محدودی به داخل نوار غزه داشته‌اند، مدعی شد که آن‌ها اهدافی از حماس را هدف قرار داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
بیدار باشیم

تمام جهانخواران و چماقداران عالم دایما
می‌خوان اطراف ایران همیشه جنگ باشه ، درگیری و ماجرا ...

مبادا رشد و ترقی کنیم

داخلی و خارجی همش دارن دست و پا می زنند
که همه جانبه ، فرهنگی و اقتصادی و ...
تا ایران و ایرانی ، را به زانو دربیاورند
و بریزن تو ایران
غارت و چپاول همه جانبه.. و..!!!



بیدار باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۴:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
بهترین روش مقابله با حملات زمینی اسرائیل مین گذاری و تله انفجاری است . درگیری تن به تن فایده ندارد . با گذاشتن بمب باید اسرائیل ها را منفجر کرد تا تجاوز را فراموش کنند . این بهترین تاکتیک است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
اونا بلدن چکار کنم اینقدری احمق نیستند یهو با تمام قوا بریزند تو تله گیر کنن
احتمالا می‌خوان با یورش های کوتاه و موثر هم میزان آمادگی دو طرف رو بسنجند هم با کمترین تلفات بیشترین دستاورد رو بدست بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
مظلوم دو طرف جنگها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
در جنگها بیشتر مواقع مردم غیر نظامی اعم از کودک و زن و پیر و جوان قربانی می شوند خیلی مواقع هم مثل این جنگ اخیر یک طرف هزاران برابر بیشتر قربانی می شود کاش حداقل خانه های مسکونی /مدارس/بیمارستانها/ مراکز خرید و.. در مکانهای جدا از زیر ساختها و مراکز مختلف نظامی، پادگانها، و.. ساخته می شد تا دیگر هیچ بهانه وجود نداشته باشد برای توجیه جنایات جنگی
آخرین اخبار