رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری گفت: قلب تمام آزادی‌خواهان جهان با مقاومت و استقامت مردم فلسطین به هم گره خورده و پیوندی مستحکم دارد.

حجت الاسلام حسن صمدزاده اظهار داشت: همانطور که همه جهانیان با نگاه اربعین امام حسین (ع) را می‌شناسد، قلب تمام آزادی‌خواهان جهان نیز که در پی حقیقت هستند با مقاومت و استقامت مردم فلسطین به هم گره می‌خورد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ولایت را به جبهه مقاومت هدیه داد، افزود: امروز همه افرادی که سلامت روح داشته باشند به دفاع از فلسطین بلند می‌شوند و سرمایه‌گذاری‌های کلان صهیونیسم و استکبار جهانی نیز برای کتمان حقیقت کارساز نیست.

حجت الاسلام صمدزاده اضافه کرد: وحدتی که بین حق‌جویان جهان به واسطه فلسطین رقم می‌خورد حکایت از اتفاق‌هایی است که به زودی رقم خواهد خورد.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه تغییر مسیری که شیاطین ترسیم کرده‌اند به دست مقاومت رقم می‌خورد، بیان داشت: در این شرایط فلسطین و جبهه مقاومت باید بار دیگر وظیفه تاریخ را به دوش بکشند و محور و نقطه عطف تغییر تاریخ باشد.

حجت الاسلام صمدزاده ادامه داد: با ورود عملیات طوفان الاقصی به چهاردهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر ازسوی رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده به بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، روی آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار