سه حادثه واژگونی خودرو در قوچان و مشهد ۱۶ مصدوم برجا گذاشت

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه واژگونی خودرو که امروز به صورت جداگانه در شهرستان‌های مشهد و قوچان رخ داد ۱۶ مصدوم در پی داشت.

محمد علیشاهی گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در خیابان دلاوران مشهد ساعت ۱۱ و هشت دقیقه امروز رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشت که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.


وی ادامه داد: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید ساعت ۱۳ و هشت دقیقه ظهر امروز در ۱۰ کیلومتری قوچان رخ داده است که این حادثه پنج مصدوم داشت که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان موسی بن جعفر قوچان منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در ۱۰ کیلومتری قوچان دور برگردان هودانلو در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه ظهر امروز رخ داد.

علیشاهی افزود: این حادثه ۶ مصدوم در پی داشت که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد که مصدومان به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۰۸:۴۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
جاده ورودی و خروجی قوچان به مشهد متاسفانه عرض آن با توجه به حجم تردد بسیار کم است.از سه راه سبزوار هردو طرف جاده عرض آن بیشتر شود
آخرین اخبار