مقاوم‌سازی ۷۰ درصد واحد‌های مسکونی در نهبندان

مدیرکل بحران خراسان جنوبی گفت: مقام‌سازی ۷۰ درصد واحد‌های مسکونی در شهرستان نهبندان صورت گرفته است و حدود ۲۰ درصد که معادل هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان نهبندان غیر مقاوم است.

 آخوندی مدیرکل بحران خراسان جنوبی، با اشاره به وقوع زلزله‌های اخیر در شهرستان نهبندان گفت: تیم‌های ارزیابی و اکیپ‌های برآورد ارزیابی برای اطلاع خسارات منطقه اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه در نتیجه تعدادی از واحد‌های ساختمانی و واحد‌های دامی ترک‌های جزئی گزارش شده است، افزود: همچنین در منطقه کوهستانی شهرستان نیز ریزش خفیف کوه گزارش شده که تخریب نداشته است. 

آخوندی بیان کرد: مقام‌سازی ۷۰ درصد واحد‌های مسکونی در شهرستان نهبندان صورت گرفته است و حدود ۲۰ درصد که معادل ۱۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان نهبندان غیر مقاوم است.

مدیرکل بحران خراسان جنوبی در ارتباط با وضعیت اسکان نیز در سه روستا به هر منطقه ۴ چادر داده شده است، تصریح کرد: از بخش خصوصی و معادن نیز برای کمک به مردم و اسکان اضطراری استفاده می‌شود. 

زلزله ۵.۳ ریشتری بامداد روز جمعه در منطقه شوسف تاکنون چند پس لرزه داشت که بزرگترین آن‌ها به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار