استاندار سمنان گفت: میزان ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره یازدهم ۵۶ درصد در چهار حوزه انتخابیه این استان افزایش یافت.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست ستاد امنیت انتخابات استان سمنان  گفت: بستر اصلی و زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت است که به تبع آن به یقین، سلامت و رقابت در انتخابات پیش رو نیز محقق می‌شود.

وی یادآور شد: افزایش مشارکت حداکثری، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند و از سویی، رعایت اصل بی‌طرفی از مواردی است که باید به صورت ویژه مورد توجه باشد و همه مکلف به اجرای مُرّ قانون و پاسداری از رای مردم در امر انتخابات هستند.

استاندار سمنان با توجه به تغییر قانون انتخابات، تاکید کرد: تمام دست اندرکاران باید به قانون انتخابات اشراف کامل داشته باشند و به همین منظور توجه ویژه به امر آموزش بسیار حائز اهمیت است.

احمد ریواده رییس ستاد انتخابات استان سمنان پیشتر به خبرنگار ایرنا گفته بود: در پایان مهلت ثبت‌نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای، ۲۵۲ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان نام‌نویسی کردند.

افزوده بود: این شمار داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه با مراجعه به درگاه اینترنتی مربوطه، نام‌نویسی خود را نهایی کردند؛ طی مهلت هفت روزه نام‌نویسی این دوره از انتخابات مجلس شورای، ۲۸ نفر زن و ۲۲۴ نفر مرد ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.