منابع خبری از درگیری سنگین میان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی که قصد یورش به مناطق شرقی جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا را داشتند، خبر دادند.

تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه با مقابله مبارزان مقاومت در این منطقه مواجه شده و آمریکا اذعان کرده که این حمله برای صهیونیست‌ها بسیار سخت و ناگوار بوده است.

عملیات «طوفان الاقصی» وارد بیست‌ودومین روز خود شده و مبارزان مقاومت به عملیات موشکی خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌‍‌دهند.

این درحالی است که برق و اینترنت در نوار غزه قطع بوده و راه ارتباطی برای اهالی این باریکه با خارج وجود ندارد.

روز گذشته علی برکه‏، از رهبران جنبش حماس، اعلام کرد یورش نفوذی زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه از سه محور با شکست رو به رو شده است.

علی برکه از رهبران جنبش حماس در گفتگو با شبکه المیادین گفت خدا را شکر تلاش رژیم اشغالگر برای حمله به سمت غزه از سه محور بیت حانون، شرق شهر غزه یا شرق البریج در استان الوسطی با شکست مواجه شد. مقاومت فلسطین در کمین نیرو‌های ارتش دشمن بود.

نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر در کمین نیرو‌های مقاومت فلسطین در محور‌های شرق و شمال نوار غزه افتادند و متحمل خسارت‌ها و تلفات زیادی شدند و ناچار به عقب نشینی شدند. پس از آن، بالگرد‌های اسرائیلی برای انتقال کشته شدگان و زخمی‌ها وارد منطقه شدند.

برچسب ها: حماس ، مقاومت فلسطین ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار