معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و فرآورده‌های نفتی خبر داد.

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان طرح ۳ روزه مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با خودرو‌ها شوتی حامل سوخت را در سطح استان اجرایی کردند.

او افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به ۸۴ دستگاه خودرو مشکوک شده و آن‌ها را جهت بررسی بیشترمتوقف کردند.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی ازخودروها ۹۱ هزار لیتر سوخت و فرآورده نفتی، انواع وسایل خانگی قاچاق و همچنین انواع لوازم آرایشی غیرمجاز را کشف کردند که ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که در این رابطه ۸۴ متهم دستگیر شده است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او عنوان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با انتظامی ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.