معرفی ۱۳ واحد آلاینده شهرستان دنا به مراجع قضایی

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۱۳ واحد آلاینده زیست محیطی در سال جاری در شهرستان دنا به مراجع قضایی خبر داد.

اسلام جاودان خرد گفت: امسال ۹ دهیار ۲ شهردار و ۲ واحد خدماتی شهرستان دنا به دلیل آلودگی‌های پسماند و پساب به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وی افزود: پس از پایش مستمر و دوره‌ای صنایع تولیدی - خدماتی در شهرستان دنا توسط کارشناسان محیط زیست، متاسفانه کشتارگاه و تصفیه خانه شهر سی سخت به دلیل رعایت نکردن موارد زیست محیطی آلاینده تشخیص داده شده که پس از صدور اخطاریه‌های مدت‌دار زیست محیطی و بی‌توجهی به اخطاریه‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: در ادامه بازدید و پایش ها، کارشناسان از جایگاه‌های پسماند در دو شهر سی سخت و پاتاوه در چندین مرحله بازدید داشتند که متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مسائل زیست محیطی، برای شهرداران سی سخت و پاتاوه اخطاریه زیست محطی مدت دار صاد شد، اما به دلیل بی توجهی به اخطاریه‌ها و رفع نکردن آلایندگی در بازدید‌های مجدد هر دو شهردار به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
جاودان خرد با اشاره به معرفی ۹ دهیار به مراجع قضایی بیان کرد: محیط زیست شهرستان دنا در ادامه وظایف نظارتی حاکمیتی خود ۹ دهیار روستا‌های این شهرستان را به دلیل مدیریت نکردن جایگاه زباله روستا به مراجع قضایی معرفی کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.