در نشست شورای اداری دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس این دیوان، عملکرد جهاد کشاورزی استان را مثبت ارزیابی کرد.

اسماعیل کیهان گفت: طبق بررسی‌های دیوان محاسبات استان ، جهاد کشاورزی یکی از اداراتی است که کمترین تمرد از قانون را داشته است.


وی با اشاره به حجم بالای کار و مناقصات در بخش کشاورزی تصریح کرد: این حجم بالای فعالیت درحالی است که سازمان جهاد کشاورزی یکی از دستگا‌هایی است که کمترین واخواهی و تخلف را داشته و اگر موردی هم از واخواهی اسناد داشته، مربوط به تضییع حقوق بیتالمال نبوده بلکه بحث ابهام در قوانین بوده است.


سید علی معتمدی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست پاکدستی و سلامت اداری و مالی جهاد کشاورزی را ثمره خون شهدای جهادگر این سازمان دانست و گفت: این در حالی است که کارمندان بخش کشاورزی از کمترین مزایا و حقوق در بین ادارات برخوردارند.


حجت الاسلام ابراهیم طاووسیان مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم در ابتدای این نشست به رویکرد خود ارزیابی حاکم بر این سازمان اشاره و اظهار کرد: این مشی مدیریتی برگرفته از سیره معصومین و آموزه‌های دینی است تا جایی که حضرت علی (ع) می فرماید: به حساب خود برسید قبل از آنکه به حسابتان برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.