رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بررسی عملکرد استان همدان بر بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های مردمی و دهیاران در پیشبرد اراضی زراعی تاکید کرد.

بابایی در نشست وبیناری بررسی عملکرد استان همدان، با قدردانی از عملکرد استان همدان از شهرستان رزن به عنوان سومین شهرستانی نام برد که حدنگاری اراضی کشاورزی آن به صورت صددرصدی اقدام شده است.

او با بررسی عملکرد ۱۰ واحد ثبتی استان با تاکید بر اقدام جهادی و استفاده از ظرفیت دهیاران، گروه‌های مرجع و تاثیرگذار گفت: در برخی استان‌ها که عملکرد مطلوبی در حدنگاری اراضی کشاورزی دارند تعامل با دهیاران، شرکت در جلسات مستمر شورای حفظ حقوق بیت المال و استفاده از نیرو‌های مردمی مشاهده شده است.

بابایی با بیان اینکه تثبیت اراضی کشاورزی تقاضا محور است، افزود: حدنگاری اراضی زراعی به مراتب نسبت به اراضی ملی کاری دشوارتر است و استان همدان با مردمانی فهیم و آگاه نیازمند فرهنگ سازی بیشتری در این حوزه است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر بازرسی و بررسی عملکرد شهرستان‌های استان، گفت: استان همدان بستر کار فراهم شده و علی رغم پهنه‌هایی که دارد در حدنگاری اراضی کشاورزی پایین‌تر از تراز کشوری است و باید با ابتکار و مدیریت خلاقانه و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها به عملکرد مطلوبی در استان دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.