مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از با حضور ۲۶ تیم بازرسی در استان خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: در هشت آبان مصادف با سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ابتکاری مانور سراسری تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر کل استان همدان، با دستور معاون وزیر دادگستری و ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

او گفت: در این طرح ۲۶تیم بازرسی در قالب گشت مشترک در سراسر استان در سطح بازار حاضر و از صنوف مختلف بازرسی می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این طرح ابتکاری بازرسان و کارشناسان سازمان دامپزشکی، صمت، جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف حضور دارند.

یونسی گفت: از ابتدای سال ۸۳۷۷پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که ۹۸درصد آن‌ها رسیدگی و رأی مقتضی صادر شده که از این تعداد پرونده، ۷۸۰ پرونده تخلف مربوط به نانوایی ها،۲۰۳پرونده مربوط به تخلف مرغ فروشی ها، ۱۴۱ پرونده مربوط به تخلف لوازم یدکی و تعمیرکاران، ۱۲۱ پرونده مربوط به میوه فروشی‌ها و تعداد۴۲پرونده تخلف مربوط به کشتارگاه‌ها بوده است.

او گفت: از ابتدای سال در راستای اجرای طرح‌های مختلف تعداد ۶۸۱ تیم بازرسی گشت مشترک ۶۳۲۸بازرسی را انجام داده که۱۳۳۵گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که در این بین تنها در خصوص احتکار ۴۳پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که برای متخلفان بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۵۸میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان، و کالا و خدمات برای متخلفان بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال محکومیت صادره شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.