رییس کل دادگستری کل استان قزوین گفت: در برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب که گاهاً از سوی برخی از مدیران حمایت می‌شوند بدون ملاحظه و جدی‌تر برخورد شود.

 علی شعبانی رییس کل دادگستری کل استان در مراسم سالروز تشکیل سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از آنجا که سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه برنامه و اهداف مشترکی را برای اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا دارند باید همکاری و تعاملات مابین نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: برایای حل برخی از اختلاف نظر‌ها باید کارگروهی مشترک در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شود تا برخی از موضوعات زمین مانده با جدیت و به صورت قاطع بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

شعبانی با تاکید بر جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی در جامعه گفت: یکی از موضوعاتی که برای مردم و جامعه خیلی مهم است برخورد با اخلال گران در نظام اقتصادی و امر توزیع می‌باشد که مردم در کف جامعه با آن درگیر هستند و باید تعزیرات حکومتی به صورت جدی و قاطع با آنان برخورد کند.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: باید در معیشت مردم دقت نظر بیشتری داشته باشید و در برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب که گاهاً از سوی برخی از مدیران حمایت می‌شوند بدون ملاحظه و جدی‌تر برخورد کنید. شعبانی بیان کرد: وقتی رضایتمندی عمومی در جامعه حاصل می‌شود که مردم بدانند در برخورد با دانه درشت‌ها بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

وی در پایان از آمادگی مجموعه قضایی استان برای همراهی با سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در هر جا که نیاز به همراهی دستگاه قضایی بود ما بدون محدودیت در کنار شما هستیم.

محکومیت ۳۶ متخلف به حبس توسط تعزیرات حکومتی در قزوین

در ادامه فرهاد بهرامی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی قزوین گفت: در هفت ماهه امسال ۳۶ نفر از مخلان اقتصادی با حکم قضات تعزیرات حکومتی به زندان معرفی شده‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۵۴ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر از این افراد دوران محکومیت خود را در زندان‌های قزوین به سر می‌برند و مابقی آن‌ها نیز به دلیل اینکه استان قزوین در کریدور راه‌های ارتباطی واقع شده و مبدا و مقصد قاچاق کالا نیست با نیابت به مراکز محل زندگی خود منتقل گردیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار