معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حماسه طوفان الاقصی ضربه‌ای غیرقابل باور به رژیم صهیونیستی وارد کرده است

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حماسه طوفان الاقصی جبهه مقاومت در راستای صدور انقلاب اسلامی رخ داد و ضربه‌ای غیرقابل باور به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد کرده است.

محمود پاکدل روز دوشنبه در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری تلاش ویژه دارد.

وی بیان کرد: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه‌ای مددکار است و در این بین همدلی مددکاران با جامعه ایثارگری و حل مشکلات آنان است یکی از اهداف بنیاد شهید به شمار می‌‎رود.

پاکدل ادامه داد: بر اساس نیاز جامعه ایثارگری قانون تصویب شده که با استفاده از ظرفیت آن برای جلب رضایتمندی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌شود.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: قوانین باید از ضمانت اجرایی لازم برخوردار تا رضایتمندی ایثارگران به همراه داشته باشد.

وی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین اظهار کرد: اسرائیل غاصب اکنون برای نابودی رو به سراشیبی است و این جنایات زمینه فروپاشی آن تسریع کرده است.

پاکدل بیان کرد: امام راحل (ره) همواره بر صدور انقلاب اسلامی و بر تعیین سرنوشت مسلمانان به دست خودشان تأکید داشتند و این مهم اکنون در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: حماسه طوفان الاقصی جبهه مقاومت در راستای صدور انقلاب اسلامی رخ داد و ضربه‌ای غیرقابل باور به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد کرده که ضعف و سنگینی این شکست برای دشمن قابلیت ترمیم و جبران ندارد.

پاکدل ادامه دادی: این چنین جنایتی که در غزه شکل گرفته در هشت سال دفاع مقدس بار‌ها در شهر‌های ایران رخ داد، ولی با مقاومت و حماسه‌آفرینی رزمندگان و ملت قهرمان ایران اسلامی، دشمن نابود شد.

وی اضافه کرد: بر اساس وعده الهی بدون شک دشمن صهیونیستی نابود می‌شود چراکه خداوند متعال در قرآن کریم قول داده که پیروزی قطعی از آن مسلمانان است و مقاومت در برابر گروه باطل و ظالمان شکست آنان رقم می‌خورد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم در نقاط مختلف جهان علیه اسرائیل غاصب و حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند و در این بین سکوت برخی از کشور‌های به ظاهر مسلمان و مرتجع منطقه برای جهان اسلام ننگی بزرگ است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: مردم استان بوشهر در راه مبارزه با استعمار و تربیت چهره‌ها و شخصیت‌های مبارز، مذهبی، علمی و دینی سرآمد هستند و تاریخی این استان در نبرد‌های مختلف درخشان است.

پاکدل افزود: تقدیم ۲ هزار و ۱۲۴ شهید والامقام، بیش از هفت هزار جانباز و ۴۳۴ آزاده سرافراز استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس از دستاورد‌های غرورآفرین استان بوشهر و نشان دهنده ولایتمداری و انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت بین نسلی در این استان است.

وی همچنین با گرامیداشت هشتم آبان روز نوجوان، شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: زمانی که مرز‌های ایران اسلامی مورد هجوم بعثی‌ها واقع شد، فرزندان ایران زمین برای دفاع از اسلام و کیان اسلامی پا به میدان گذاشتند و اگر انتقال صحیح فرهنگ عاشورایی و سخنان نوجوانی به نام قاسم بن الحسن علیه‌السلام در شب عاشورا نبود ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها موفق ظاهر نمی‌شد.

پاکدل افزود: اکنون نتیجه این انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تقدیم ۱۲۷ نوجوان ۱۲ تا ۱۵ ساله در استان بوشهر است و اکنون نیز به دانش‌آموزان توصیه می‌شود تا پیشگام در ترویج سبک زندگی شهدا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.