گالانت: در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیرو‌های این رژیم آماده پاسخ به هرگونه حمله در جبهه شمال هستند.

 «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه مدعی شد که هدف عملیات نفوذی در غزه با بازگرداندن اسیران و از بین بردن توانایی حماس محقق خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه رجز خوانی خود مدعی شد که اعضای حماس یا می‌میرند یا تسلیم می‌شوند و گزینه سومی وجود ندارد.

او گفت: «به هر تهدیدی که از مناطق شمالی ما را هدف قرار می‌دهد پاسخ می‌دهیم و هر کسی که ما را به جنگ می‌کشاند بهای بزرگی خواهد پرداخت. ما در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیرو‌های ما آماده پاسخ به هرگونه تجاوز از شمال هستند».

گالانت ادعا کرد: «جنگ کوتاه مدت نخواهد بود، اما مصمم به پیروزی در آن هستیم.» او همچنین اولویت این رژیم را بازگرداندن تمام اسیران خواند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «از روابط خوبی که با آمریکا داریم خرسند بوده و در میدان‌های نبرد نیز بر این رابطه تاکید شد و واشنگتن از ما حمایت کرده و در جنگمان در نوار غزه در کنار ما قرار دارد».

حمایت بی چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز (دوشنبه) در بیست و چهارمین روز جنگ از افزایش تعداد شهدا به ۸۳۰۶ نفر خبر داد.

به نوشته الجزیره، طبق بیانیه این وزارتخانه، ۲۱۰۴۸ نفر نیز تاکنون با درجات مختلف زخمی شده‌اند. همچنین از میان شهدا ۳۴۵۷ نفرشان کودک و ۲۱۳۶ نفر نیز زن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار