رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار کذب علیه یکی از نهاد‌ها و تشویش اذهان عمومی در این زمینه می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی نماینده حقوقی یکی از سازمان‌ها مبنی بر انتشار اخبار کذب علیه این نهاد به قصد تشویش اذهان عمومی در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات نماینده حقوقی سازمان متوجه شدند اخبار منتشره موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد موج منفی در میان شهروندان شده است؛ لذا شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت و با یکسری اقدامات فنی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام سایبری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا؛ در پایان به شهروندان عزیز توصیه کرد: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره‌گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

برچسب ها: فضای مجازی ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار