معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وضعیت کلی پرداختی‌های کارگری در عسلویه نسبت به گذشته بهتر شده است.

اکبر پورات روز سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان در شهرستان عسلویه اظهار کرد: معوقات کارگری به ویژه در شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی باید پرداخت شود و برخی شرکت‌های بحرانی هم باید به وضعیت مطلوب برسند، اما وضعیت کلی پرداختی‌های کارگری نسبت به گذشته بهتر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین بازدید‌های مستمر و رفع مشکلات موجود کمپ‌های کارگری و پیگیری رفاهیات آنان باید در اولویت قرار گیرد و گزارشات بازدید و اقدامات انجام شده به دبیرخانه کمیسیون کارگری استان ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نباید چرخه تولید و خدمات متوقف شود عنوان کرد: از مدیران پتروشیمی‌ها و مجتمع گاز مستقر در استان بابت تلاش و اقدامات شبانه روزی قدردانی می‌کنم و موانع پیش روی آنان را همانند گذشته در سطح استان و ملی پیگیری خواهیم کرد.

پورات با اشاره به اینکه پتروشیمی‌ها و سایر صنایع مستقر در استان باید در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به رسالتی که برعهده دارند به خوبی عمل کنند، افزود: در زمینه جذب ۵۰ درصد نیروی انسانی بومی استان نیز باید به آن پایبند باشند و سرعت بیشتری برای استخدام آنان داده شود.

وی تاکید کرد: نظارت مدیران پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در استان روی پیمانکاران جدی گرفته شود و گزارش تخلفات پیمانکاران نیز به دادگستری انعکاس یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.