فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا باید در اولویت کاری مسوولان چابهار باشد و رشادت‌های این عزیزان باید به نسل جدید رسانده شود.

 جواد سپاهی  در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهارکرد: خدمات رسانی به خانواده شهدا و دیدار هفتگی با این خانواده‌ها هم در برنامه‌های اجرایی مسوولان است.

وی افزود: راه و روش زندگی شهدا و وصیت‌های این عزیزان اگر در زندگی ما پیاده شود می‌توانیم خدمات رسانی بهتری به مردم داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: شهدا راه ائمه اطهار(ع) را انتخاب کرده و در این مسیر جاودانه شده‌اند.

محمد ناظری ادامه داد: باید هر روز پیوند و میثاق خود را با شهدا مستحکم‌تر کنیم و خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران باید از اولویت کارهای انجام شده باشد.

جلسه هم اندیشی با کارکنان بنیادشهید و امور ایثارگران، دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شهر جدیدتیس و دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و معتمدان معین شهرستان چابهار، برگزاری جلسه شورای ترویج، از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان وبلوچستان به چابهار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار