سارقان اماکن خصوصی منطقه ساسانی دستگیر شدند

با تلاش کار آگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان اعضای باند سرقت اماکن خصوصی در منطقه ساسانی کرج شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی اماکن خصوصی در منطقه ساسانی شهر کرج،  رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:  با انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت و با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی،  رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار منطقه در یکی از سرقت‌ها مشاهده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات او مشخص شد این شخص با همدستی یکی دیگر از دوستانش سرقت‌های اماکن خصوصی منطقه را مرتکب شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تکمیل تحقیقات مقدماتی، گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی متهم به همراه همدستش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مرکزی شهر کرج اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به دستگیر یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده جهت انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با تجهیز اماکن خصوصی خود به دوربین مداربسته و قفل‌های ضد سرقت، از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.