توقیف بیش از ۱۳۰۰ خودروی متخلف در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف بیش از ۱۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در استان، خبر داد.

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد، جاده‌های مواصلاتی و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر، توقیف خودرو‌های متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و برخورد با مزاحمین به امنیت و آسایش مردم از ۶ آبان به مرحله اجراء در آمد.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد:  در این طرح یک هزار و ۳۷۰ دستگاه خودروی متخلف (شوتی، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی و...) و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و همچنین آن‌هایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند توقیف و برخورد قانونی صورت گرفت.

مقام ارشد انتظامی استان افزود: در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۷۳ نفر مالخر، کشف ۵۶۰ کیلو مواد مخدر، جمع آوری ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر شده و در این مدت ۶۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ۵۲نفر از اراذل و اوباش در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند. 
فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.