مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد افتتاح شد

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد در راستای استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان با حضور استاندار قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد پیش از ظهر چهارشنبه با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و عبدالهی فرماندار جعفرآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار قم در این مراسم گفت: افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد گامی در راستای حل مشکلات مردم این منطقه است و امیدواریم مسئولان این شهرستان در مسیر عمران و آبادانی جعفرآباد به صورت جهادی در میدان حضور داشته باشند.

آقامیری بیان کرد: با ایجاد مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد وظایفی که بر عهده ادارات مرکز استان قم است باید این خدمات در این شهرستان نیز به مردم منطقه ارائه شود و نباید مردم برای کار‌های خود به قم بیایند.

استاندار قم عنوان کرد: برای کارکنانی که محل زندگی خود را از مرکز استان به شهرستان منتقل می‌کنند باید تسهیلات و مزایایی در نظر گرفته شود تا این افراد در شهرستان محل خدمت مستقر شوند.

آقامیری بیان کرد: مجوز تأسیس درمانگاه شبانه روزی شهرستان جعفرآباد اخذ شده و امیدواریم به زودی این درمانگاه افتتاح و در اختیار شهروندان این شهرستان قرار گیرد.

استاندار قم با اشاره به مصوبات سفر ۴۵ روز گذشته خود به این شهرستان بیان داشت: از فرماندار شهرستان جعفرآباد می‌خواهیم که مصوبات را مورد بررسی قرار داده و طی دو هفته آینده روند اجرایی آن‌ها را گزارش دهد.

شهرستان جعفرآباد یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس استان قم و مرکز این شهرستان، شهر جعفریه و بخش‌های این شهرستان شامل قاهان و مرکزی می‌باشد.

جعفرآباد در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از قم جدا شد و به عنوان شهرستان مستقل معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار