حمله القسام به پایگاه صهیونیستی «مارس» با استفاده از پهپاد انتحاری «زواری»

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس از حمله به پایگاه نظامی «مارس» با استفاده از یک پهپاد انتحاری محلی از نوع «زواری» خبر داد.

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد نیروهایش مواضع صهیونیست‌ها در پایگاه نظامی «مارس» را با استفاده از یک پهپاد انتحاری محلی از نوع «زواری» هدف قرار داده است.

گردان‌های عزالدین قسام همچنین اعلام کرد شماری از نیرو‌های زمینی قسام، حمله غافلگیرانه‌ای را از پشت خط مقدم علیه نیرو‌های پیاده نظام رژیم صهیونیستی انجام دادند که طی این عملیات سه نیروی اشغالگر از مسافت صفر به هلاکت رسیدند.

القسام همچنین از انهدام یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی در مرز غزه با استفاده از راکت «یاسین ۱۰۵» خبر داد و اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه جحرالدیک در مرز نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست را زیر گلوله باران خمپاره‌ای مجبور به عقب نشینی کرده است.

در همین رابطه، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، تعداد کشته‌های ارتش «اسرائیل» در طول ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۳ نفر رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه فاش کردند که تنها در یک حمله راکتی مقاومت فلسطین در جریان نبرد زمینی در مرز نوار غزه، یک دستگاه خودروی نظامی آن‌ها از نوع «ببر» منهدم شده است و هفت نظامی این رژیم کشته و چهار نفر دیگر زخمی شده اند.

سخنگوی رژیم صهیونیستی ظهر امروز اذعان کرد که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۲۷ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه و آغاز عملیات طوفان الاقصی) رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار