سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: توقعات را نباید بالا برد و از آنجایی که تیم ما با سه امتیاز منفی کار خود را در مسابقات آغاز کرده، انتظار ما تثبیت تیم در لیگ برتر است.

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری قبل از دیدار تیم خود برابر استقلال تهران، گفت: بازی سختی را با استقلال پیشتوقع شمس آذر تثبیت در لیگ برتر است رو داریم، نتایجی که استقلال در چند هفته اخیر داشته کار را برایمان سخت کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه ما تیمی با افراد شایسته و بازیکنان جویای نام هستیم و با تمامی قدرت برای کسب امتیاز وارد زمین می‌شویم تا یک بازی هجومی ارایه دهیم، افزود: باید دقت کنیم تا در فاز حمله دچار اشتباه نشویم تا این مساله به نفع بازیکنان استقلال تمام شود، امیدواریم هواداران تیم ما با حضور پررنگ خود و در راستای افزایش دادن انرژی و روحیه به بازیکنان و با دردست داشتن پرچم‌های سبز، فردا هم در کنار ما باشند.
 
سرمربی تیم شمس آذر بیان کرد: ما باید فردا ثابت کنیم که میزبان شایسته‌ای برای تیم مهمان هستیم، هواداران صبرشان را زیاد کنند و با تمامی وجود و انرژی تا پایان بازی تیم خودشان را تشویق کنند.
 
وی ادامه داد: ما در هر بازی به دنبال تک امتیاز بازی نبوده و نیستیم، تیم ما ضمن ارایه یک بازی باکیفیت تا اینجای کار ثابت کرده در برابر تیم‌های بزرگ لیگ برتر هم دست و پا بسته عمل نکرده چرا که امروز همه معتقدند شمس آذر در لیگ برتر تیم خوب و با کیفیتی بوده و اگر در دیدار‌های خانگی برخی اشتباهات رخ نمی‌داد و داوران نیز دچار اشتباهات کمتری می‌شدند، شاید امروز این تیم را در رتبه‌های بالاتری می‌دیدیم.
 
دقیقی تاکید کرد: در بازی گذشته ما و برابر تیم تراکتور سازی که بازی بسیار دشواری هم بود توانستیم پیروز میدان باشیم و بعد از آن برابر فولاد، به عنوان یکی از پولدارترین تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها نیز ضمن گل اولی که به ثمر رساندیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما در مجموع ما این تیم‌ها را شکست دادیم.
 
سرمربی شمس آذر قزوین با بیان اینکه تیم ما اکنون دارای چهار بازیکن مصدوم است، افزود: مصدومیت محسن طرحانی، مهدی محمدی، محمد پاپی و عرفان قهرمانی در کنار شرایط سخت جدول، فشار میزبانی و تغییرات تاکتیکی ممکن است که هم گل بزنیم و هم گل بخوریم و این شرایط را برای ما دشوار می‌کند.
 
دقیقی اضافه کرد: چیزی که نام یک تیم را در بازی درخشان می‌کند، میل خواستن برای پیروزی است، فردا نیز تمام تلاشمان این خواهد بود تا در فاز حمله باشیم، من اعتقاد دارم بازیکن جلو باید خوشبین و بازیکن عقب باید بدبین باشد تا بتوان پیروز میدان شد.
 
وی در مورد لقب جدید تیم شمس آذر مبنی بر "غول کش"، اظهار کرد: چنین واژه‌هایی را هیچگاه دوست نداشته و ندارم، چون هر بازی شرایط خودش را دارد، بازیکنان هم نباید وارد چنین کلماتی شوند و به گذشته برگردند، فوتبال یعنی "باید در زمان حال تلاش کرد".
 
وی یادآور شد: حضور عبدیان و بصیری تهرانی در هیات مدیره تیم ما طی روز‌های گذشته می‌تواند یک نقطه قوت باشد تا با حضور این عزیزان در آینده شاهد ارتقای کیفی و فنی تیم باشیم، امروز نیز استاندار قزوین ضمن حضور در زمین تمرین تیم ما، با دادن روحیه برای بازی فردا، قول‌هایی را در ارتباط با ادامه بازی‌های لیگ برتر به بازیکنان تیم داد. 
 
بازی سختی با شمس آذر خواهیم داشت
 
 مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شمس آذر تیمی بسیار جنگنده‌ای است و ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا بتوانیم به سیر صعودی و صدرنشینی خود ادامه دهیم.
 
وی در مورد فقدان حضور سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: شرایطی که امروز برای برنامه کنفرانس خبری مربیان تیم‌ها گذاشتند سخت و دشوار بود، به هر حال آقای نکونام مشکلی ندارد و فردا در نشست خبری پس از بازی حضور خواهند داشت.
 
رجبی در خصوص تفاوت نتایج کسب شده دیدار‌های در خانه و خارج از خانه تیم شمس آذر قزوین، گفت: دلیل تفاوت‌های امتیازی این تیم به خاطر حضور تیم برای نخستین مرتبه در رقابت‌های لیگ برتر است البته این مساله برای ما فرقی نمی‌کند چرا که ما استقلال هستیم و بازیکنان ما با تمرکز کامل وارد زمین می‌شوند تا امتیاز کامل این دیدار را کسب کنند.
 
مربی تیم استقلال با اشاره به کاهش قرارداد برخی از بازیکنان این تیم، اظهار کرد: به عنوان مثال سعید مهری که قرار بود روز آخر به تیم ملحق شود و مبلغی که مورد نظرش بود تحقق نیافت و برای اینکه می‌خواست در تیم ما باشد موافقت کرد تا قراردادشان را کم کند و همین مساله هم برای هاشمی نصب پیش آمد و به زودی نیز قرارداد این افراد به امضا می‌رسد تا به تیم ما ملحق شوند.
 
وی در خصوص قضاوت داوران در لیگ برتر، گفت: استقلال امسال از شرایط داوری راضی نبود، ما دوست داریم داوران بهترین قضاوت هایشان را برای تیم استقلال انجام بدهند تا بتوانند عدالت را در زمین اجرا کنند هر چند همه داوران برای ما محترم هستند و انتظار داریم؛ داور فردا قضاوت خود را به نحو مطلوبی انجام دهد تا هر ۲ تیم با رضایت از زمین مسابقه خارج شوند.
 
وی در خصوص علیرضا رضایی، بازیکن شمس آذر قزوین گفت: امسال با برنامه‌ای که سازمان لیگ به اجرا گذاشتند کار برای تیم‌ها سخت شد و اینکه هر تیم ۲۰ بازیکن بزرگسال داشته باشد خیلی سخت است و رضایی نیز که گلر توانمندی است و دوست داشتیم امسال کنار تیم ما باشند، اما محدودیت‌هایی که مقرر شد مجبور شدیم وی را کنار بگذاریم و اگر در دیدار فردا مقابل تیم ما قرار گرفت امیدواریم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.
 
به گفته وی، تمام ارکان تیم استقلال متمرکز برروی برنامه‌های تیم خود است و صحبت‌هایی هم که می‌شود برای ما اهمیتی ندارد و اگر سرمربی تیم فرصتی بدهند پاسخ برخی از صحبت‌هایی که علیه تیم ما می‌شود را می‌دهیم.
 
وی در خصوص عدم حضور سرمربی تیم استقلال در این نشست خبری، اظهار کرد: در خصوص عدم حضور وی معتقدم که برخی قوانین در ابتدای امر بایستی تغییر پیدا کند که با توجه به اینکه محل مصاحبه باید مناسب باشد، اما مسیر‌های طولانی باعث می‌شود که سرمربیان به دلایل حضور در تیم، فرصت پیدا نکنند تا در این نشست‌ها حاضر شوند.
 
وی در پاسخ به برخی از چالش‌های ناشی از صحبت سرمربیان تیم‌های لیگ برتر، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای برخی مسایل از سوی مربیان بزرگ مطرح می‌شود که این دلیل بر جنگ و دعوای آنان نیست ما دوست داشتیم امسال به استقلال هم توجه بیشتری شود و نکونام نیز به خاطر مظلومیتی که نصیب استقلال شد مجبور شد مسایلی را مطرح کند و منظورش هم نفر خاصی نبود و تنها بحث مظلومیت استقلال و هوادارانش بود.
 
تیم شمس آذر قزوین بعدازظهر فردا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان استقلال تهران خواهد بود.
 
تیم شمس آذر در حال حاضر و از هفت دیدار خود با هفت امتیاز (با احتساب سه امتیاز منفی در آغاز این رقابت ها) در رده دهم جدول رقابت‌های لیگ برتر کشور قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار