حجت الاسلام احمد صالحی اظهار کرد: تمامی همت مرکز است که در سفر دور دوم رییس جمهور و هیات دولت به کردستان، با همه قوا، امکانات و فناوریهای نوین ارتباط مردم و مسئولان را برقرار کنیم.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه برقراری ارتباط بدون هیچ مشکلی در این سامانه ادامه دارد، افزود: برای تمامی تماسهای ثبت شده، کد رهگیری ارسال میشود.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۳۰ میز خدمت هم در دستگاههای اجرایی با حضور مقامات عالی، نمایندگان وزرا و نمایندگان معاونان رییس جمهور دایر شده است تا مراجعان با رعایت کرامت انسانی و بهصورت چهره به چهره درخواستهای خودر ا مطرح کنند که تا این ساعت چهار هزار نفر از این میزهای ارتباطات استفاده کرده اند.
حجت الاسلام صالحی ادامه داد: این سامانه و میزهای خدمت به مدت سه روز تا لحظه آخر حضور رییس جمهور در کردستان از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۶۰۰ نفر در ۲ نوبت کاری، امکان ارتباط برقرار است.
وی افزود: در کنار میزهای خدمت نهادهای عمومی و حمایتی، انتظامی، لشکری و نظامی، دستگاههای اجرایی هم پای خط دریافت درخواستهای مردمی است.
حجت الاسلام صالحی بخش دیگری از وظایف این مرکز را شناسایی موضوعات کلان و عمومیت دار استان و طرح آن درکارگروه صدای مردم برشمرد و افزود: ۳۹ موضوع در همین رابطه شناسایی و به وزارتخانهها ارجاع شده که امیدواریم با همت وزرا و استاندار کردستان که هموراه پای کار خدمت به مردم است، این مسائل برطرف شود.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: فردا از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا ظهر تنها فرصت ممکن برای ارائه درخواستهای مکتوب است و خودروهای منقش به سامانه ۱۱۱ آن را جمعآوری میکنند.