رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۲۴ پروانه بهره‌برداری برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری صادر شد.

محمد اصل مرزی گفت: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱۲ پروانه تولید برای واحد‌های صنعتی استان لرستان صادر شد که از این تعداد ۴۶ مورد با اشتغال ۹۳۰ نفر مربوط به شهرستان بروجرد است.

وی اظهار کرد: بیش از ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در راستای تولید مواد پلاستیکی و فلزی و پلی اتیلن که دارای سهمیه است مورد پایش قرار گرفت و مدارک و مستندات این واحد‌ها با میزان مواد اولیه دریافتی و تولیدات عرضه شده تطبیق داده شد.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: ماهانه بیش از یک هزار تن انواع مواد پتروشیمی و یک هزار تن انواع ورق گرم از بورس کالا با قیمت پایه و مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت تحویل این واحد‌ها داده می‌شود.

اصل مرزی اضافه کرد: ۴۶۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عمده و خرده فروشی در این مدت انجام شده که منجر به تشکیل ۵۳ مورد پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و ۹۵۶میلیون ریال گردید.

وی ادامه داد: پرونده واحد‌های صنفی متخلف جهت هرگونه تصمیم گیری و بررسی به مراجع قضایی ارجاع شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۱۲ اتحادیه صنفی مورد بازرسی سرزده قرار گرفت و مشکلات حضور نداشتن تمام وقت و شناسایی نکردن واحد‌های بدون پروانه به هیات ریسه اتحادیه‌های مذکور تذکر داده شد که در این راستا با فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان هماهنگی‌های لازم برای برخورد با کسبه بدون پروانه انجام شده است.

 

برچسب ها: صنعت ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.