کدخدازاده از تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر تکمیل دوبانده سازی جاده بیرجند - قاین تا پایان امسال خبر داد.

کدخدازاده معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های کشور در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفت: قول رئیس جمهور برای تکمیل باند دوم محور بیرجند- قاین تا پایان امسال محقق می‌شود و در اولین تخصیصی که بیاید اعتبار لازم برای تکمیل این طرح مهم تزریق خواهد شد.

او از استاندار خراسان جنوبی خواست این موضوع را در دیدار با معاون اول رئیس جمهور مطرح کنند تا پیگیری لازم انجام شود و قول رئیس جمهور برای تکمیل محور بیرجند- قاین تا پایان سال جاری محقق شود.

کدخدازاده با اشاره به اینکه با توجه به پهناوری این استان، احداث راه‌ها جزو اولویت‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها و ایمنی است اظهار کرد: برای برخی از طرح‌ها بحث استانی مطرح نیست از جمله محوری که از چابهار شروع می‌شود و به زاهدان، بیرجند، مشهد، سرخس و دوغارون می‌رود، بحث ملی و فراملی است.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های کشور بیان کرد تا پایان امسال ۱۲۰ کیلومتر باند دوم در استان هدف‌گذاری شده که از مجموع این باند‌های دوم ۴۴ کیلومتر تکمیل و در هفته دولت افتتاح شد.

او عنوان کرد: در خصوص قیر رایگان (تهاتری) هم مسئله حل شده و هم اکنون منتظر ابلاغ مجلس به دولت هستیم تا سریع‌تر به طرح‌های عمرانی کشور از جمله راهسازی، تزریق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.