دبیر شورای عالی جوانان:

دانشجویان تامین کننده امید و نشاط در جامعه هستند

دبیر شورای عالی جوانان کشور گفت: دانشجویان به عنوان نخبگان میانی جامعه، تامین کننده امید در جامعه در آینده روشن کشور هستند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در دیدار با دانشجو‌یان دانشگاه ارومیه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر کنشگری جوانان در انقلاب اسلامی است و دانشجویان به عنوان نخبگان میانی جامعه، تامین کننده امید و نشاط در جامعه و آینده روشن کشور هستند.

 وحید یامین پور با اشاره به اینکه سال‌هاست کشور ما آماج ترور روانی و ترور تخیل آینده، توسط دشمنان است، تصریح کرد: تمام بدخواهان کشور سال هاست به ما اجازه تخیل آینده را نمی‌دهند و به ما تصویر و رویای تقلبی می‌فروشند.

 دبیر شورای عالی جوانان کشور  با اشاره به اینکه گونه جدید اداره دنیا فقط گونه اشغال نظامی نیست، اظهار کرد: گونه جدید اداره دنیا استعمار فرانو است که ابزارش هنر و سینما است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: غرب به دنبال نشان دادن چهره تاریک و سیاه از ایران است و ابزار این استعمار که رسانه است را در اختیار دارد و برخی اصحاب فرهنگ و هنر و دانشجویان نیز در داخل، قربانی این استعمار می‌شوند و گا‌ها در این حوزه با ساخت فیلم‌های سیاه با دشمن مشارکت می‌کنند.

دبیر شورای عالی جوانان کشور با اشاره به اینکه در شاخص‌های توسعه انسانی در دنیا در وضع خیلی خوبی هستیم، خاطر نشان کرد: چه در آموزش، چه عدالت جنسیتی، چه امید به زندگی و خدمات بهداشتی ایران کشوری در وضعیت بسیار خوب است. توجه کنید که ۱۵ هزار تخت فقط در دو سال اخیر به ظرفیت بیمارستانی اضافه شده است.

یامین پور با اشاره به پیشرفت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف افزود: در مسابقات آسیایی سال جاری ۲۰ درصد کاروان ورزشی از بانوان بودند که ۳۰ درصد مدال‌ها را بانوان کسب کردند، آیا ایستادن در رتبه دوم پارالمپیک آسیایی بالاتر از ژاپن و کره جنوبی که خود را الگوی خدمات اجتماعی و توانبخشی به معلولان می‌دانند، اتفاقی است؟ چطور موفقیت‌های دیگر کشور‌ها را نتیجه برنامه ریزی و سرمایه گذاری و شاخص توسعه و پیشرفت می‌دانند، ولی موفقیت‌های چشمگیر ایران را اتفاقی می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.