تایید نهایی ۲۹۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۲۹۵ نفرمتقاضی طرح نهضت ملی مسکن و تخصیص پروژه به ۲۰۱ نفر در شهرستان نمین خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین اظهار کرد: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نمین در شهر‌های نمین، عنبران و آبی بیگلو به تعداد ۲ هزار و ۴۹۶ متقاضی بود که پس از پالایش و بررسی به عمل آمده ۲۹۵ نفر تایید نهایی شده و برای ۲۲۴ نفر تامین زمین صورت گرفته و ۲۰۱ نفر نیز تخصیص پروژه انجام یافته و ۱۷۶متقاضی هم آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند. 

او در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در حال ساخت مسکن شهرستان نمین افزود: از مجموع ۲۰۴ واحد پروژه‌های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۴۸ واحد به صورت ۵ قطعه ۴ واحدی در هفته دولت سال جاری افتتاح و ۲۰ واحد عملیات نازک کاری آن شروع شده و در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد و ۸ واحد نیز در حال اتمام اسکلت است و در سال آتی به بهره برداری خواهد رسید. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از ۸۰ واحد دیگر هم۴۰ واحد در مرحله اتمام اسکلت و۴۰ واحد در مرحله اتمام سقف اول با پیشرفت فیزیکی۳۰ درصد در حال اجرا بوده و برای ۷۶ واحد نیز تامین زمین انجام و در قالب گروه ساخت ۴ واحدی تحویل بنیاد مسکن شده که ۴۸ واحد از آن در مرحله خاکبرداری و پی کنی است. 

حیدری از انتخاب پیمانکار جهت انجام عملیات اجرایی آماده‌سازی محل احداث طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان نمین خبر داد و افزود: طی فراخوان انجام شده پیمانکار آماده‌سازی سایت ۲۴ هکتاری در شهرستان نمین انتخاب و در حال عقد قرارداد می‌باشد. 

او ادامه داد: ۴۰۰ قطعه زمین برای ۶۳۵ نفر از متقاضیان واجد شرایط قانون طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین واگذار شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به وضعیت پروژه‌های در حال احداث حوزه اجرای ساختمان‌های دولتی در شهرستان نمین نیز اشاره کرد و گفت: دو مجتمع فرهنگی و هنری شهر‌های نمین و عنبران با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال انجام و در بازدید و سفر شهرستانی استاندار اردبیل، مقرر شد تحویل دستگاه بهره بردار شده تا نسبت به تجهیز این مکان اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.