حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین نشان از ناتوانی اسرائیل دارد

رئیس شورای اسلامی شهر خاش گفت: حمله به مردم بیگناه در بیمارستان‌ها، مساجد، منازل و شهرک‌های مسکونی و اردوگاه پناهندگان و رحم‌نکردن به زنان و کودکان از ضعف و زوال رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

اسحاق جمالزهی   بیان کرد: جنایت‌های سران، مأموران و سربازان رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و مناطق فلسطینی‌نشین قابل‌تحمل نبوده و وجدان‌های آگاه بشری از وحشی‌گری و ددمنشی‌های اسرائیل ناآرام و دل‌ها محزون و دردمند هستند.

وی اظهار کرد: سران استکباری و صهیونیستی باید بدانند که نه‌تنها امت اسلامی، بلکه تمام مردم بیدار و با بصیرت و آزاده دنیا از آنان بیزارند و حتی ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌ها از این جنایتکاران ابراز برائت و انزجار می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر خاش ادامه داد: تمام مردم دنیا جنایت‌های اسرائیل غاصب را حدود یک ماه اخیر دیده و از این‌ جهت در سراسر جهان شاهد تنفر مردم از جنایتکاران صهیونیستی هستیم که نه‌تنها در کشورهای اسلامی بلکه در آمریکا و کشورهای غربی، موج نفرت از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل شکل گرفته‌ است.

وی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و غزه خواستار آن شد تا سازمان ملل، نهادهای حقوق بشری و سران کشورهای اسلامی در قبال جنایتکاران صهیونیستی سکوت نکنند.

جمالزهی تأکید کرد: امیدواریم به زودی شاهد نابودی کامل رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و آزادی و پیروزی قدس شریف و اقتدار، عظمت و ابهت امت اسلامی در قبله‌گاه نخستین مسلمانان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار