رسالت کشور‌های اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین

رسالت کشور‌های اسلامی و وظیفه مسلمانان، حمایت و هدایت مالی و زبانی از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، گفت: رسالت کشور‌های اسلامی و وظیفه مسلمانان، حمایت و هدایت مالی و زبانی از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه است و حتی در صورت نیاز باید وارد این کارزار و مبارزه شد.

او با اشاره به کشتار مسلمانان در غزه و سکوت جوامع جهانی، افزود: صهیونیست‌ها از ابتدای حمله به غزه تا امروز حدود ۱۰ هزار مسلمان را پیش چشم همه مسلمانان و مردم جهان به شهادت رساندند. اگر جوامع اسلامی از همان ابتدا برخوردی جدی با این ظالمان و حامیان آن‌ها داشتند این‌طور نسل‌کشی انجام نمی‌دادند.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: سران کشور‌های اسلامی کجا هستند؟ اسراییل غاصب فقط ۱۰ میلیون جمعیت دارد و چندصد میلیون نفر جمعیت کشور‌های اسلامی اطراف آن است. باید همه جوامع اسلامی یک صدا و منسجم در حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خیزند.

امام جمعه ساری افزود: تاکنون فقط یک گروه جهاد اسلامی با عزالدین قسام به میدان آمدند و بقیه گروه‌ها هنوز پا به عرصه نگذاشتند. رزمندگان فلسطینی و مقاومت، منتظر جنگ زمینی هستند تا آن‌جا را به قتلگاه و خیبری دیگر برای صهیونیست‌ها تبدیل کنند.

۱۳ آبان، روز استکبار سیتزی است

حجت الاسلام حسینی کارنامی به در پیش بودن ۱۳ آبان و گرامیداشت مناسبت‌های آن اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان و جوانان ما با حبی که به امام، اسلام و ولایت داشتند در آن خفقان رژیم استبدادی پهلوی وارد دانشگاه تهران شدند و بیش از ۵۰ جوان و نوجوان شهید شدند. یک سال بعد هم دانش‌آموزان و دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و گامی بزرگ در حفظ استقلال کشور برداشتند. تمام ایران‌ستیزی‌های آمریکا دلیلش این است که چرا لانه جاسوسی‌شان تسخیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار