اجتماع یاران مقاومت در بندرعباس

همزمان با سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان قشرهای مختلف مردمی بندرعباس در گلزار شهدای این شهر برای بیعت با مردم غزه دور هم جمع شدند.

 از زمان عملیات طوفانی طوفان‌الاقصی این روزها صدر اخبار تمامی رسانه‌های آزادیخواه جهان غم فلسطین و کودکان بی‌گناه غزه است؛ صحبت از مادرانی که پیکر بی‌جان دختران و پسران‌شان را درحالی به خاک می‌سپارند که بیش از ۷۰ سال است در زیر آتش حکومتی افراطی و کودک‌کُش این خاک مقدس را ترک نکردند.

امروز مردم شهر بندرعباس برای تجدید بیعت برای ادامه راه شهدا و مقاومت با سخنان سید حسن نصرالله در گلزار ملکوتی این شهر همراه شده تا بشنوند کلام استقامت و مقاومت را از زبان یار و همراه سردار دل‌ها؛ او که شجاعانه و بارها رسم فریاد زدن علیه جنایات بی‌رحمانه اشغالگران صهیونیست را به دنیا آموخته است.

مرد آزاده‌ای که برای التیام کودکان زخم خورده و معصوم امروز هم در سخنانش فریاد زد: جنگ و ستیزی مقدس‌تر از جنگ با صهیونیست‌ها نیست و این واضح‌ترین مصداق جنگ در راه خداست.

امروز صحبت از بیت‌المقدس؛ قبله نخستین است و دوستداران شهدای راه قدس در شهر بندرعباس نیز از شب گذشته گلزار شهدای ملکوتی این شهر را مزین به شعارهای مقاومت کرده و از آغاز سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان با در دست داشتن پرچم‌های سه‌رنگ ایران و جبهه مقاومت با جان دل درحال شنیدن سخنان این مرد شجاع راه استقامت و مقاومت هستند.

جنایات بی‌رحمانه اشغالگران صهیونیست فراموش شدنی نیست و امروز قشرهای مختلف مردمی بندرعباس در یک اجتماع عظیم با عنوان «یاران مقاومت» دورهم جمع شده تا به مردم فلسطین بگویند ما برای «آزادی قدس» و توقف کشتار بی‌رحمانه رژیم افراطی و کودک‌کُش هر لحظه در کنار شما ایستاده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.