مراسم یوم الله ۱۳ آبان خود را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور عکس و فیلم بدون لوگو برای ما ارسال کنید.

روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ کشورمان است این وقایع شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، قیام دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ است. این روز در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسیده است و همه ساله با فرا رسیدن این روز مردم ولایتمدار مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع می‌کنند.

به همین مناسبت امروز مراسم یوم الله ۱۳ آبان با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در سراسر کشور برگزار خواهد شد و مردم شهر تهران نیز از ساعت ۹ صبح مراسم یوم الله ۱۳ آبان را از میدان فلسطین آغاز خواهند کرد و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا این مراسم را برگزار خواهند کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در اقصی نقاط کشور در قالب عکس و فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار