برقراری پرواز مسیر تبریز _ بوشهر

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: برای نخستین بار پرواز مسیر بوشهر از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برقرار شد.

رامین آذری گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین برای نخستین بار اقدام به برقراری پرواز رفت و برگشت در این مسیر کرده است.

وی افزود: طبق برنامه اعلام شده، این پرواز ساعت ۱۸:۲۵ روز‌های جمعه هر هفته وارد فرودگاه تبریز می‌شود و یک ساعت بعد به سمت بوشهر پرواز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در مهر ماه سالجاری را به خود اختصاص داد.

آذری ادامه داد: به گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه تبریز با ثبت شاخص ۷۸.۳ موفق شد در صدر فرودگاه‌های کشور قرار گیرد.

وی یادآور شد: فرودگاه تبریز ۲ بار نیز در سال گذشته، موفق به کسب عنوان نخست کشور شده بود و از این نظر، تنها فرودگاه کشور است که توانسته است سه بار متناوب، با پیشی گرفتن از فرودگاه اصفهان، در صدر جدول رنگینگ فرودگاه‌های کشور قرار گیرد.

طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی بر اساس بازخورد‌های دریافتی از مسافران فرودگاه‌های کشور و در بخش‌هایی مانند نحوه برخورد کارکنان، انتظار حداقلی برای پذیرش، در دسترس بودن صندلی انتظار، کیفیت تحویل بار، تمیزی و نظافت نمازخانه ها، کیفیت بسته بندی بار و تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود.

پرواز‌های داخلی از مبدا فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقاصد تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، بندرعباس، کیش، قشم، فرودگاه عسلویه (خلیج فارس) و پرواز‌های خارجی به مقاصد استانبول، نجف، بغداد، ایروان، باکو، ازمیر، ادنا و قیصریه انجام می‌شود.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمال غرب شهرستان تبریز با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و ساخته شده است و به صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی است.

برچسب ها: فرودگاه ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.