محتکر اقتصادی در اصفهان، به بیش از ۷۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت:با گزارش دریافتی از شهروندان در مورد احتکار کالا، گشت مشترک تعزیرات حکومتی همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر مراجعه کردند.

 علی اکبر مختاری افزود:پس از ورود به این انبار، مقادیر زیادی ورق فلزی خام کشف شد که با توجه به ثبت نشدن این انبار در سامانه جامع انبارها، این انبار مهر و موم و پرونده‌ای در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی اصفهان تشکیل وحکم به عرضه کالا به نرخ رسمی و جزای نقدی صادر شد.

او گفت: مالک کارخانه برش و پرس ورق فلزی طرف قرار داد با شرکت خودرو ساز به دلیل ثبت نکردن اموال انبار و محل نگهداری تعداد انبوهی از ورق فلزی خام با اتهام احتکار به ۷۹ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۶۵۹ هزار ریال جریمه در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی اصفهان محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با بیان اینکه الزام به ثبت اطلاعات فعالان تجاری در سامانه جامع تجارت، انبار تولید و محل نگهداری کالای عرضه کنندگان عمده فروش از الزامات قانونی است گفت: در صورت کشف اینگونه محل‌ها صاحب انبار و صاحب کالا به اتهام احتکار و همچنین ثبت نکردن ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار‌ها تحت تعقیب قرار گرفته و بر اساس قوانین به جزای نقدی و الزام به توزیع کالا به نرخ رسمی محکوم می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار