جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی گرمسار خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با دریافت اخباری مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز که باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، بررسی‌های تخصصی در زمینه شناسایی مالک و محل نگهداری این وسیله نقلیه غیرمجاز را آغاز کردند و در نهایت با اشراف اطلاعاتی توانستند هویت مالک و محل نگهداری موتورسیکلت را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران در بازرسی از محل احراز شده، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB ۱۳۰۰ به ارزش ۷ میلیارد ریال را کشف کردند.

این مسوول ارشد انتظامی تصریح کرد: موتورسیکلت مذکور به دلیل عدم مجوز تردد و قاچاق، حرکات نمایشی خطرناک و ایجاد مزاحمت‌های متعدد توقیف و مالک آن که با رویت ماموران قصد متواری شدن داشت که با سرعت عمل پلیس دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های سنگین غیر قانونی است و مالکان باید مجوز تردد از پلیس اخذ کنند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا ایجاد مزاحمت از سوی این موتورسیکلت‌ها در سطح خیابان‌های شهر مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.