آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از فردا در قم

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی قم، ساعت ۸ صبح فردا پانزدهم آبان از گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومیه به مقصد جنوب کشور اعزام می‌شود.

سرهنگ امیر جعفری، دبیر ستاد راهیان نور استان قم امروز در نشست خبری، اردو‌های زیارتی راهیان نور را از اثربخش‌ترین برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و گفت: مرحله نخست اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی امسال از ۱۵ آبان تا پایان آذرماه برگزار می‌شود.

او با تشکر از حمایت‌های استاندار برای کمک به افزایش سهمیه امسال این اردو‌ها افزود: سال گذشته ۲هزار دانش آموز به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند که با حمایت‌های استاندار، ظرفیت امسال ۴ برابر افزایش یافته است.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم مرحله دوم اعزام دانش آموزان را پس از پایان امتحانات دی ماه و تا پایان اسفند بیان کرد و گفت: در دی ماه شاهد برپایی اردو‌های راهیان نور برای تمام قشر‌ها خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: امسال دانش آموزان در مدت ۴ روز ضمن بازدید از مناطق عملیاتی در قالب طرح راهیان پیشرفت، از کارخانه‌های در مسیر و پالایشگاه نفت آبادان هم بازدید خواهند کرد.

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان، ساعت ۸ صبح فردا پانزدهم آبان از گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومیه به مقصد جنوب کشور اعزام می‌شود.

امسال ۸ هزار دانش آموز قمی در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
زیارت قبول
آخرین اخبار