۱۴ نقطه حادثه خیز استان البرز در اولویت اصلاح قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت :۳ هزار و ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی شده که ۸۸۷ نقطه در اولویت اصلاح قرار دارد و ۱۴ نقطه حادثه خیز مربوط به استان البرز است.

 احمد افضلی اظهار داشت: بر اساس اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از ۱۴ نقطه مصوب و ابلاغ شده، اقداماتی در خصوص ۱۰ نقطه حادثه خیز دارای اولویت استان صورت گرفته و مابقی نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: ۴ نقطه دیگر نیز نیازمند تامین اعتبار لازم است که باید با همکاری دستگاه‌های مرتبط تا نیمه اول سال آتی به نتیجه رسیده و بصورت کامل اصلاح شود.
به گفته افضلی چهار نقطه باقی مانده شامل؛ اصلاح لاین شمالی آزاد راه کرج- قزوین در مجاورت پمپ بنزین ۱۱۰، محور کرج- چالوس (پیچ پامچال)، لاین جنوبی محدوده پل فردیس و همچنین لاین شمالی آزاد راه کرج- قزوین در محدوده هیو است که تا خرداد ماه سال آتی باید اصلاح شود.
گفتنی است رفع نقاط حادثه خیز کشور از جمله مصوبات شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور است که طی آن باید برای حذف ۸۸۷ نقطه حادثه خیز برنامه ریزی عملیاتی صورت گرفته و تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی برای تامین سفر ایمن و کاهش تلفات جاده‌ای به کار گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.