مردم معترض به سفر وزیر خارجه آمریکا به ترکیه، در مقابل ساختمان وزارت خارجه این کشور در آنکارا تجمع کردند.

امروز دوشنبه مردم ترکیه در اعتراض به حضور آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در این کشور در مقابل ساختمان وزارت خارجه در آنکارا تجمع کردند.

در این تجمع که از سوی اتحادیه جوانان ترکیه برگزار شد، معترضان که پرچم‌های فلسطین و ترکیه را در دست داشتند، شعار می‌دادند: بلینکن قاتل از ترکیه گمشو. لعنت بر آمریکای امپریالیسم. لعنت بر اسرائیل صهیونیسم. زنده باد جمهوریت ترکیه. قاتل سربازان ما، قاتل مردم فلسطین.

تظاهرکنندگان همچنین خواستار همکاری ترکیه، سوریه، روسیه و ایران برای مقابله با امپریالیسم آمریکا و مقابله با طرح‌های تجزیه طلبانه آن شدند.

پلیس در برخورد با معترضان، ۷ نفر از آن‌ها را دستگیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۳۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
ترکیه کشوری که در کشیدن جهان اسلام به این قتلگاه تاریخی نقش عمده ای داشت آن زمانی که امپراطوری عتمانی بود و بر جهان اسلام سیطره آنقدر به مسلمانان ظلم کرد که آنان در جنگ صلیبییون بی تفاوت و نتیجه آن سقوط و تجزیه امپراطوری عثمانی بعد هم که با ظهور آتاتورک لاییک و راهش را از جهان اسلام جدا کرد این مردک حقه باز از اعتقادات مردم ترکیه سو استفاده کرد سوار بر موج دوران ریاست جمهوری دو دوره را سه دوره کرد و اینک که بعنوان پدر خوانده گروههای تکفیری نقش عمده ای در ویرانی عراق و سوریه داشت و نشان داد کو ترک های عثمانی در دو دوره حاکمیت بر جهان اسلام ارمغانی جز ویرانی برای جهان اسلام نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
لعنت ونفرین خدا بر اردوغان و اسرائیل و آمریکا و حامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر اردوغان تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
الهی نابود باد اسرائیل صهیونیست وآمریکا و حامیانشان
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۰:۱۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس
آخرین اخبار