مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در بیرجند خبر داد.

سرهنگ اسماعیلی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: سومین نمایشگاه و جشنواره استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج با رویکرد تحول بنیادی در پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب در عرصه‌های علمی، معنویت و اخلاق، اقتصادی، جهادی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی ۱۶ الی ۱۸ آبان در حسینیه بزرگ جماران بیرجند برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری نمایشگاه اسوه پایگاه‌های منتخب مرحله استانی را براساس فرآیند ارزیابی انجام شده در سطح حوزه و نواحی مقاومت با محوریت سند راهبردی اعتلای بسیج و ضرورت ایجاد تحول بنیادی در پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد.

سرهنگ اسماعیلی برپایی نمایشگاه موجب بروز و ظهور خلاقیت‌ها و ابتکارات، پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب در همه عرصه‌های علمی، معنویت و اخلاق، اقتصادی، جهادی، سبک زندگی اسلامی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی با بهره گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان شیفته و مشتاق را در رسالت پایگاه‌های بسیج خواند و گفت: این موضوع زمینه ساز تشکیل دولت اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی طبق فرامین و انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار