بازدید معاون علمی رئیس جمهور از نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲+ گزارش تصویری

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سومین روز برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نانویی از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

سومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران نانو ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که با بازدید روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، انعقاد سه قرارداد و معرفی ۱۱ محصول دانش بنیان همراه بود.

ده‌ها شرکت نانویی در نمایشگاه نانو امسال در حوزه‌های نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته حضور داشتند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پررنگ هیئت‌های تجاری و شرکت‌های خارجی است. شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت برای معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های صادراتی خود استفاده کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های نانویی در سومین روز خود میزبان سفیر عربستان نیز بود. گفته می‌شود او در یک ماه اخیر یک بار از ستاد نانو و دوبار از نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ بازدید داشته است.

در ادامه، گزارش تصویری از سومین روز برگزاری نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ و همچنین محصولات رونمایی شده در این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید.

رونمایی از 11 محصول دانش بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار