پیگیری شد؛

نمایشگر HD در تمام نقاط ایران برقرار است

پیام شما شهروندان عزیز در مورد محرومیت شهرستان رامسر از نمایشگرهای HD و ۴K تلویزیونی صدا و سیما، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد محرومیت شهرستان رامسر از نمایشگرهای HD و ۴K تلویزیونی صدا و سیما پیامی برای سرویس شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به گروه فرهنگی ارجاع داده شد.

دغدغه روز/
با عرض سلام و خسته نباشید، لطفاً پیگیری کنید هرچه زودتر شبکه‌های HD و ۴K تلویزیونی صداوسیما را برای شهر رامسر راه اندازی کنند، متاسفانه شهر رامسر از دریافت شبکه‌های HD و ۴K تلویزیونی صداوسیما محروم می‌باشد، شهر رامسر تحت پوشش فرستنده کم قدرت مارکوه قرار دارد؛ که متاسفانه هنوز مجهز به بسته سوم TS۳ و بسته چهارم TS۴ و بسته پنجم TS۵ نشده است، درصورت نصب این بسته‌ها امکان دریافت شبکه‌های HD و ۴K تلویزیونی صداوسیما در شهر توریستی رامسر فراهم خواهد شد، تقاضا داریم پیگیری کنید هرچه زودتر این امکان فراهم گردد. در حال حاضر شهر توریستی و پرجمعیت معروف رامسر هیچکدام از شبکه‌های HD و ۴K تلویزیونی صداوسیما قابل دریافت نمی‌باشد.

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد محرومیت شهرستان رامسر از شبکه‌های HD و ۴K تلویزیونی صدا و سیما، در لینک زیر مشاهده کنید.

جهت حل مشکل شهروندان رامسر از دفتر معاونت توسعه و فنی موضو ع را پیگیری کردیم و گفته شد HD در همه نقاط کشور برقرار است و مشکلی وجود ندارد و باید دستگاه تلویزیون ریست شود. اما ۴K آزمایشی است و فقط مراکز استان‌ها به آن دسترسی دارند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار