برگزاری جشنواره مدرسه عشق با هدف کشف استعدادهای فرهنگی هنری

مدیر مرکز آفرینش‌های سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره مدرسه عشق با هدف کشف استعدادهای فرهنگی هنری جوانان و نوجوانان مستعد و انقلابی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 حسین علی جاودانفر  در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جشنواره مدرسه عشق امسال به میزبانی گیلان با هدف کشف استعدادهای فرهنگی هنری جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، بیان کرد: مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سطح کشور موظف به اطلاع‌رسانی و افزایش آمار شرکت‌کنندگان است و سیستان و بلوچستان از لحاظ آماری جز مراکز فعال محسوب می‌شود.

وی در ارتباط با موضوعات، محورها، بخش‌ها و زمان‌بندی این جشنواره تصریح کرد: محورهای جشنواره مدرسه عشق امیدآفرینی، فرهنگ کار، تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه، قهرمانان ملی است.

مدیر مرکز آفرینش‌های سیستان و بلوچستان افزود: بخش‌های فرهنگی و هنری جشنواره شامل هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، سرود، موسیقی، ادبیات، شعر، مکتوبات، نوآوری ابتکارات ایده‌های جدید پایگاهی است.

وی در ارتباط با گروه‌های شرکت‌کننده عنوان کرد: در مرحله اول همه آنهایی که در سراسر کشور با استعداد خود در عرصه فرهنگی و هنری صاحب خلاقیت و آثاری هستند؛ اما رده‌های سازمانی با اضافه‌کردن ظرفیت‌های خود که از دل مردم است و با آنان در ارتباط هستند می‌توانند در کیفیت و شناسایی بیشتر افراد توانمند مستعد هنری کمک بالقوه‌ای داشته باشند.

جاودانفر مطرح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری جوانان بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات، دانش‌آموزان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی، دانشجویان بسیج دانشجویی، سایر رده‌های اقشاری بسیج، گردان‌های سایبری سازمان فضای مجازی با توجه‌ به ظرفیت مردمی می‌توانند به سایر نقش‌آفرین باشند.

وی در ارتباط با راه‌های نحوه ارسال آثار اذعان کرد: صاحبان آثار می‌توانند جهت ارسال اثر به سایت جشنواره به نشانی www. Madreseh eshgh.ir مراجعه کنند و پس از خواندن کامل شرایط هر بخش، ثبت‌نام و اثر خود را ارسال و شناسه رهگیری را نزد خود نگه دارند همچنین ۲شماره ۰۲۱-۸۸۸۳۰۰۳۶ و ۰۱۳-۳۳۱۴۶۵۲۹ راه ارتباطی با دبیرخانه این جشنواره است.

مدیر مرکز آفرینش‌های سیستان و بلوچستان گفت: جوایز و حمایت جشنواره شامل، جایزه ویژه مردمی (برگزیدگان)، سکه بهارآزادی (برگزیدگان)، جوایز نقدی تا ۱۵ میلیون (برگزیدگان)، سفر زیارتی مشهد مقدس (برترین‌ها)، تبلت، گوشی هوشمند (برگزیدگان ویژه)، حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری (برگزیدگان)، حمایت مالی (به‌صورت وام) از برگزیدگان جهت تولید فرهنگی هنری، بهره‌مندی از برگزیدگان در تولیدات فرهنگی هنری سازمان بسیج (شرکت‌کنندگان) است.

وی عنوان کرد: آخرین‌ مهلت ارسال آثار بیستم آبان‌ماه سالجاری است؛ بر این اساس هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره از فرصت باقیمانده استفاده و آثار خود را در سایت جشنواره مدرسه عشق بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار