دستور بررسی قضایی ورود ذرت‌های آلوده به استان فارس

رئیس کل دادگستری فارس گفت: در صورت اثبات هر‌گونه سوء مدیریت، قصور یا ترک فعل در خصوص ورود ذرت‌های آلوده به استان، با مسببان قاطعانه برخورد می‌شود.

در پی بیانیه بسیج دانشجویی در خصوص ورود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن ذرت فاسد به استان فارس و وجود تردید‌هایی در خصوص محل مصرف این ذرت ها؛ حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: این موضوع تحت نظارت مستقیم مدیر ارشد قضایی استان به طور دقیق پیگیری و با هر گونه مفسده در این خصوص برخورد می‌شود.

او با تأکید بر اینکه در صورت اثبات هر‌گونه انحراف، سوء مدیریت، قصور و یا ترک فعلی از سوی مسئولان مربوطه در جهت استفاده‌ای به غیر از تولید الکل صنعتی از ذرت‌های وارد شده به استان با هر مسئولی در هر جایگاهی برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد، گفت: این موضوع به صورت ویژه بررسی و نتایج به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

موسوی ضمن تقدیر از هوشیاری و روحیه مطالبه گری بسیج دانشجویی استان، تصریح کرد: در این خصوص یکی از معا‌ونان دادستان مرکز استان که مسئولیت صیانت از حقوق عامه در استان را بر عهده دارد؛ مأمور بررسی سوء جریانات احتمالی و ارائه گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.


بیشتر بخوانید

خوش‌خدمتی برخی مدیران به بهای به خطر انداختن سلامت مردم با ۱۱۵۰۰تن ذرت فاسد! / مدیرکل مسئولیت‌پذیر شبانه عزل شد!


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار