برگزاری محافل انس با قرآن در شهر کرج

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: ۲۰ محفل قرآنی در محله‌های مختلف شهر کرج برگزار خواهد شد.

 امیر اشتری  با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در بین عموم مردم و ترویج فرهنگ تلاوت و تفسیر قرآن کریم،گفت: آیات نورانی قرآن بهترین راهگشا و سرلوحه زندگی برای یک جامعه بوده و پرداختن به معانی و تفسیر آن نیز بر اساس روایات و احادیث توصیه شده است و بر همین اساس وظیفه دستگاه‌های متولی و فرهنگی مذهبی است که برنامه‌ریزی لازم جهت فعالیت‌های قرآنی و برگزاری برنامه‌های متعدد با این موضوع مهم، جهت ترویج تلاوت و تفسیر قرآن را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: علاوه بر فعالیت‌های قرآنی گذشته، ۲۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح کشوری و بین‌المللی، از تاریخ ۱۶ آبان ماه در مناطق مختلف شهر کرج و با محوریت مساجد و محلات کم برخوردار برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از تمامی شهروندان فهیم شهر کرج جهت شرکت در این رویدادهای قرآنی بیان داشت: مردم عزیز کرج می‌توانند جهت اطلاع از روز و محل برگزاری محافل متعدد و متنوع انس با قرآن، به سایت رسمی سازمان فرهنگی شهرداری کرج و یا پایگاه خبری مدیریت شهری کرج و همچنین فضای مجازی مراجعه یا با شماره تلفن ۳۴۴۹۴۰۰۰ تماس حاصل کنند. لازم به ذکر است این برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و با همکاری دارالقرآن دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.