وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ارتش این رژیم برای انجام جنایات بیشتر در غزه، هیچ محدودیتی (اخلاقی یا قانونی یا بین‌المللی) ندارد.

 «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست کمیسیون امنیت و امور خارجی در کنست (پارلمان) این رژیم گفت: قید و شرط یا محدودیتی پیش روی نظامیان در غزه برای استفاده از قدرت (نظامی) نیست.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، وی پیش بینی کرد که جنگ غزه طولانی شود و مدعی شد: ما در میانه مبارزه هستیم و تمرکز ما بر پیروزی در جنگ و بازگرداندن اسراست. هدف این است که حاکمیت نظامی و اداری حماس در غزه پایان یابد و دیگر غزه، تهدیدی امنیتی برای (رژیم) اسرائیل نباشد.

در شرایطی که جنگ غزه هم نتوانسته سران رژیم صهیونیستی را متحد کند، گالانت وجود اتحاد بین گروه‌های مختلف را برای پیروزی ضروری دانست.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره نبود هیچ محدودیتی برای انجام جنایت علیه مردم غزه ناشی از دو موضوع است. موضوع اول این است که همانطور که خود وی در گذشته اعلام کرده بود آن‌ها مردم غزه را انسان نمی‌دانند و به شهادت رساندن آن‌ها را از نظر اخلاقی مجاز می‌دانند. نکته دیگری که در این اظهارات گالانت وجود دارد این است که آمریکا، انگلیس و فرانسه به عنوان سه عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به رژیم صهیونیستی برای قتل عام و نسل کشی در غزه اختیار تام داده اند.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می‌یابد، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار