حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت تاریخ هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت آمریکایی‌ها رقم می‌خورد؛ حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی  در جلسه شورای اداری شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: ما در زمینه خدمت رسانی نباید به اقدامات خود و وضع کنونی قانع باشیم و باید افق دید خود را بلند تصور کنیم.

وی افزود: فرصت خدمتی که به ما سپرده شده زودگذر است و همه باید تا حد توان خود تلاش کنیم تا در انتهای مسیر خدمت، وجدان خود را از اقداماتمان راضی مشاهده کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از شئون بهره برداری درست در زمینه خدمت رسانی انسجام است اگر در این راه انسجام نداشته باشیم نمی توانیم خدمتی شایسته را به مردم خود ارائه دهیم.

وی بیان کرد: باید در کنار یکدیگر با هم‌افزایی به مردم خدمت کنیم؛ مقام معظم رهبری رمز موفقیت را سه عامل هماهنگی، همدلی و هم افزایی بر شمردند و بر اهمیت این مساله صحه گذاشتند.

سردار شفائی گفت: مسائل و مشکلات شهرستان اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی برای همه ما احصاء شده باید در زمینه رفع این مسائل قدم برداریم خدمت به مردم بسیار مهم است و مبانی اعتقادی ما نیز بر این مساله تاکید دارد.

وی با پرداختن به مسائل مربوط به عملیات طوفان الاقصی، ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی در ۷۵ سال جنایات بزرگی را علیه ملت مظلوم فلسطین رقم زد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان بلوچستان تاکید کرد: آن‌ها در سالیان گذشته بیش از ۱۲۰ هزار نفر مردم فلسطین را با شقاوت تمام شهید کرده و هفت میلیون نفر را از خانه های خود آواره کردند.

وی افزود: طبیعت وحشی اسرائیلی‌ها امروز بر همگان عیان است؛ ما باید در چنین شرایطی به آرمان های امام راحل توجه کنیم که فرمودند باید برای آزادی فلسطین در جهان اسلام بسیج شویم.

سردار شفائی تصریح کرد: خوی وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی باعث آن شد تا عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی برنامه ریزی و اجرا شود؛ این عملیات یک شاهکار نظامی بود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت و فرماندهی آمریکایی‌ها رقم می‌خورد حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار