کشف انبار احتکار لاستیک در زاهدان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف انبار احتکار لاستیک خودرو به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زاهدان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی کریمی امین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو توسط شخصی به هویت معلوم در انباری واقع در شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه باجرایم اقتصادی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بررسی موضوع و همچنین رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌ها شده که با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از انبار مذکور ۱۰۲ حلقه لاستیک احتکاری کشف و انبار موصوف نیز پلمب شد.

سرهنگ کریمی امین با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های کشف شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار