آغاز طرح جهادی و ویزیت رایگان در چابهار

جراح و متخصص زنان و زایمان گفت: سلامت مادران باردار از معیار‌های اصلی و مهم و شاخص‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مورد توجه سازمان بهداشت جهانی WHO است.

فرزانه زاهد جراح و متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه طرح ویزیت‌های رایگان را در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان از منطقه محروم فاقد بیمارستان یعنی دشتیاری آغاز کرده ایم، گفت: سلامت مادران باردار از معیار‌های اصلی و مهم و شاخص‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مورد توجه سازمان بهداشت جهانی WHO است.

وی افزود : این اقدام خیر و جهادی علاوه بر اجر و ثواب دنیوی و اخروی موجب تشویق سایر پزشکان خواهد شد و این کار خیر و خداپسندانه را از ۲ سال قبل در جای جای این استان پهناور به ویژه شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند و کنارک آغاز کرده‌ایم و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در زمان سیل و بارندگی‌ها و فصول گرم و سرد نیز در کنار مردم روستایی بوده‌ایم، چون خدمت به مردم سیستان و بلوچستان را افتخار می‌دانم و بر این معتقدم که نباید فقط بدنبال کسب درآمد باشیم، علاوه بر طبابت در بیمارستان و مطب شخصی، کار‌های خیر و رایگان با عزیمت در مناطق روستا‌های محروم انجام دهیم تا رضایت خالق و مخلوق را داشته باشیم چرا که این موارد تاثیر زیادی در روحیه کاری و نشاط و شادابی دارد.

دکتر زاهد جراح و متخصص زنان و زایمان با قدردانی از همراهی و همکاری موسسات خیریه خادمین اقوام سواحل چابهار، مراکز بهداشت شهرستان‌های بلوچستان و اداره بهزیستی و بسیج سپاه، تصریح کرد: هم چنین ویزیت رایگان یک روز در هفته برای کمک به افراد نیازمند و کم درآمد و جلب رضایت خالق و مخلوق و بهره‌مند از اجر و ثواب دنیوی و اخروی در مطب شخصی به آدرس چابهار - بلوار امام خمینی (ره) - خیابان تعاون- نبش تعاون ۷ انجام می‌شود لذا بیماران مراجعه تا اقدامات و خدمات لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار